Tweets by @Tweetsbysuku myblog: Gym ජීවිතය

Facebook Fan Page

Sunday, June 24, 2018

Gym ජීවිතය

පහුගිය කාලේ ඇය නිසා ගොඩක් වේදනාවෙන් වගේම පීඩාවෙන් ඉද්දි මම ජිම් යන්න මූලික වෙච්ච චමුත් මට කිව්වා, “ හොඳ ස්ට්‍රෝං ඩයට් එකක් එක්ක ජිම් ගමනත් වැඩියෙන් කරන්න “ කියල. ඒ කාලේ කකුලට ඇති වෙච්ච එක එක කරදර එක්ක ජිම් යන එකත් තරමක අතපසු උනා ඉතින්. දැන් පුලුවන් විදියට යනවා. ඩයට් එක තාමත් පිලිවෙලට කරගන්න බැරි උනා.
මම ප්‍රෝටීන් ෂේක්වත්, එනර්ජි ඩ්‍රින්ක්වත්, ස්ටෙරොයිඩ වර්ගවත් ගන්නෙ නැතිව ස්වභාවික විදියට යන නිසා මගෙ ශක්තිය සම්බන්ධව තරමක ගැටළු වෙලාවකට එනව. ඒත් ඉතින් දවසකට කිලෝමිටර් 5කට වඩා ඇවිදින මට ලොකු අවුලක් නැහැ. ඒ නිසාම වෙන්නැති මම දැන් ට්‍රෙඩ් මීල් එක යන්නෙම නැති තරම්. සමහර දවසට කැළණි පලාතෙ ඇවිදලා කිලෝමීටර් 18කට වඩා ඇවිදල තිබුන.

හරියට ජිම් යන එක ස්ට්‍රෙස් රිලීස් වෙන වැඩක්. ඒත් මට වෙලාවකට හරියකට ඒක කරගන්න වෙන්නෙ නෑ. ඒත් මම කැමතියි. හැබැයි මම ජිම් ෆ්‍රීක් ටයිප් නෙමෙයි. මම ඇවරේජ් කෙනෙක්ටත් වඩා යටින් ඉන්න බවයි මම හිතන්නෙ. මම ගිහින් ඒක කරල එනව එච්චරයි.
අද ජිම් එකේ ට්‍රේනර් ඉන්න නංගි උදව් කලා බයි සෙප්ස් වලට කරන එක්සයිස් එක හරියට කරගන්න. සමහර වෙලාවට ස්ට්‍රෙචිංග්ස් වැරදුනාම ඒකත් පිලිවෙලට කියල දෙනව. අපේ ජිම් එක ගොඩක් ලොකු නෑ. නමුත් උවමනා දේවල් තියෙනවා. ඇත්තටම මට දියුණුවක් තියෙනවා. දැන් බඩ බොහොම අඩුයි.

ජිම් යනව නම් අංක 01 තමන්ගෙ ඩයට් එක හරියට කරන එක. ඒකියන්නෙ කෑම හරියට ගන්න එක. ඒක එහෙම නොවුනොත් මහන්සි උනාට අවශ්‍ය ප්‍රතිඵල නෑ. අනිවාර්ය ෆිට්නස් ලැබේවි ඒත් බඩ අඩු වෙන ඒවා මහත අඩු වෙන ඒව නම් වෙන්න ඉඩ අඩුයි. එහෙම අයව අපි දවස් පතා දකිනවා. 

No comments:

Post a Comment