Tweets by @Tweetsbysuku myblog: Google Map Updating

Facebook Fan Page

Monday, June 11, 2018

Google Map Updating

ගූගල් මැප් කියන ඇප් එක ගොඩක් අයගෙ අද තියෙන ස්මාට් ෆෝන් වල තියෙන දෙයක්. මේකෙන් අපි කරන්නෙ පාර හොයාගන්න එක. විශේෂයෙන්ම නොදන්න පැත්තක යනව නම් ගූගල් මැප් එක බොහෝම ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා. එතකොට මොකක්ද මේ අප්ඩේ කරනව කියන්නෙ. අපි ලංකාවෙ ලෝකල් ගයිඩ්ස්ලා විදියට ගූගල් මැප් එකට තොරතුරු එකතු කරනවා.


උදාහරණයකට හිතන්න අපි අවන්හලකට කෑම කන්න යනවා. ඉතින් එතන තත්වය 1-5 දක්වා තරු ලබාදීලා තමන්ගේ අදහස කියන්න පුලුවනි ඒ තැන ගැන. ඒවගේම එතන පින්තුර අරගෙන ( මුහුණු - සෙල්ෆි නෙමෙයි තැන) අපිට පුලුවනි මැප් එකට අප්ඩේට් කරන්න. එතකොට තව කාටහරි ඒක උදව්වක් වෙනවා ඒ තැන ගැන හරි අවබෝධයක් ගන්න.


ඉතින් මේ කරන දේ සමාජ සේවයක් කියල තමයි මම හිතන්නෙ. Community Service එකක්. අපිට මේවට ගෙවීමක් කරන්නෙ නෑ. සමහර වෙලාවට යම් දේවල් දෙනව. මට අවුරුදු 2කට ගූගල් ඩ්‍රයිව් එක ටෙරා බයිට් 01ක් වෙන්න දුන්නා.
Sri Lankan Local Guides කියල අපේ රටේ මේ කටයුත්ත කරන අය ඉන්නවා. ඒ අය මාවත් සම්බන්ධ කරගත්තා. නොදන්න දේවල් කියල දෙන්නත්, රටට යම් සේවයක් කරන්නත් එයාලගෙන් ලැබෙන උදව් වටිනව.


දැනට ලංකාවෙ වැඩියෙන්ම අප්ඩේට් කරල තියෙන්නෙ මම. අන්තිමට බලද්දි ලෝකයෙත් 2-3 අතර තැනක මම හිටියා.
Level 10 Local Guide - 206,500 Points
20.6 Million Photo Views
More than 4100 Reviews
9500 + Likes on reviews

මට මේ ගමනෙදි උදව් කරපු අයත් ඉන්නවා. උදව් කරනව වගේ කල අයත් ඉන්නවා. මම කියල මේක අහල තමනුත් ගුගල් මැප් එක අප්ඩේට් කරන අයත් ඉන්නවා. සේවයක් විදියට කරන දෙයක් නිසා මම සතුටින් කරනව.

No comments:

Post a Comment