Tweets by @Tweetsbysuku myblog: මගේ අත්දැකීමේ හැටියට IPhone 11 Pro Max එක,

Facebook Fan Page

Wednesday, November 4, 2020

මගේ අත්දැකීමේ හැටියට IPhone 11 Pro Max එක,


මම 11 ප්‍රෝ මැක්ස් එක ගන්න කලින් පාව්චිචි කලේ, 7 ප්ලස් එක.
අවු 4ක් විතර කිසිම කරදරයක් නොදී තිබ්බ ෆෝන් එක. අන්තිම කාලෙ බැටරිය මාරු කලා, සිංගප්පූරු ඇපල් ස්ටෝ එකෙන් ගෙන්වලා..

English Translations - https://www.tipsyinsider.com/2020/11/01/iphone-11-pro-max-my-experience/

- 11 ප්‍රෝ මැක්ස් එකේ 1 වෙනි දේ දැක්ක ගමන් අමුත්තක් වෙන්නෙ ඒකෙ විදිය.. හිතට දැනෙනවා සතුටක් එනවා. ඊලගට අතට ගත්තාමත් ඒ වෙනස විශේෂයෙන් තියෙනවා, 7 ප්ලස් එකට වඩා වෙනසක් තියෙනවා. ටච් කරාම හරිම ලේසියි සහ ඉක්මණ්..

- ඒවගේම, බැටරි ලයිෆ් එක සෑහෙන්න හොදයි. 

Low Power Mode නොදා සාමාන්‍ය විදියට දවස් 1 හමාරක් බැටරිය තියෙනව. දුර ගමනක් ගියොත් කිලෝමීටර් 200ට එහා, වව්නියා - කිලිනොච්චි වගේ දවසක් තියෙනව. එහෙම තිබිල තියෙනව.

- ඊලගට කැමරාව, මට දැනුනු දේවල් තමයි Wide Angle පින්තූර,  Portrait පින්තූර තව දියුණු වෙලා තිබ්බා, ඒවගේම Night Mode එක කලින්ට වඩා සැහෙන්න දියුණුයි..

මම ගේම්ස් එහෙම කරන - දන්න කෙනෙක් නෙමෙයි. කරන ගේම්ස් කීපය මම කරන්නෙ අයිපෑඩ් එකේ නිසා මම දන්නෙ නෑ ෆෝන් එකේ කොහොමද ගේම්ස් වෙන්නෙ කියල. 

 - එයාපොඩ්ස් වලට වගේම එයාපොඩ්ස් ප්‍රෝ එක්කත් හොදින් වැඩ කරනවා. ලංකාවෙ ඉන්ටනෙට් අවුල මිසක් හොද ස්පීඩ් කනෙක්ෂන් එකක් තිබ්බ නම් මීට වඩා හොද වේවි කියල හිතෙනව. හ්ම්..

#iPhone11ProMax 

No comments:

Post a Comment