Tweets by @Tweetsbysuku myblog: මැරුණු උන් සොම්බි වෙලා එනවද ?

Facebook Fan Page

Tuesday, June 5, 2018

මැරුණු උන් සොම්බි වෙලා එනවද ?

වෙලාවකට එහෙමත් හිතෙනව. මැරුණු උන් කොහොමද සොම්බි වෙලා එන්නෙ කියල හිතුනත්. මැරිලා ඉවරයක් වෙලා එහෙම ඉන්නෙ නැතිව වෙන අයට වද දෙන්න එන සොම්බි උන්ට යන එන මං නැති වෙනව කියල දන්නෙ මං විතරද හැබෑටම ?

මැරුණු උන් සොම්බි බව මම දැනගත්තෙ මට තියෙන සෝෂල් මිඩියා දැනුමෙන් කියල කාටහරි කිව්වොත්.. හ්ම්.. ඔව් ඇත්තටම මට එහෙම පුලුවනි. කෙනෙක්ගෙ එකවුන්ට් එකේ  හිටියෙ නැතත් එයා කියන කරණ දේ ගැන මට හොයාගන්න පුලුවනි. විශේෂයෙන් එයාට කැමැත්තෙන් ඉන්න අය කවුද, එයා කැමති අය කවුද වගේ විස්තර හැමදේම වගේ මට හොයාගන්නත්, ඒ අනුව තේරුම් අරගෙන හරිම නිගමන වලටත් එන්න පුලුවන්. සමහරවිට සෑහෙන කාලයක් මේවයෙ හිටිය නිසා වෙන්නැති.

සොම්බි කියල නෑ ඉතින් සමහර උන්ගෙ තියෙන ආශාවන් වල අඩුවක් ඉවරයක් නැහැ නෙව. හැබැයි ඉතින් ඒ වගේ පහත් තත්ව වලට ගියාම ඒවයෙ ආශාවන් කෙසේ වෙතත් ඒවයෙ තියෙන වින්දනය අඩු වෙනව. ඒනිසා ඉතින් අපි ආශිර්වාදයක් කලත් වැඩක් නෑ. පවටම ගියපු පවේම ඇලී ගැලී ගිලී ඉන්න චරිත නිසා.
සොම්බි තැනින් එහාට විපාක තවම දැනුනෙ නෑ. තවම හරියට පටන්ගෙන නෑ. පටන් ගත්තාම තේරේවි. අපි සම්පූර්ණ අයින් වෙලා ඒ කරදර වලට සම්බන්ධ නොවෙන්න කියල ලැබුනු උපදෙස් හරියටම හරි. සංසාරෙ කවදමහරි දවසක සමහරවිට ... ඒකට ඉතින් කාලයක් කියන්න බැහැ.

සීලය නැතිව පිංකම් කරාම ඒක හරියට “ ලුණු නොදාපු හොද්දක් “ වගේ බව අපෙ වෙද මහත්තය දවසක් මට කිව්වා. සීලය නැතිව දාන දෙන අය මැරුණාම සීලය බිද ගැනීම නිසා තිරිසන් තත්වයට පත් වෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා. කරපු දාන නිසා ලැබීම තියෙනවා. ඒත් තිරිසන්, ඒක තමයි හොද්දට උපමා කලේ. ඒක තේරෙන්න ගොඩක් අයට මොලයක් තියෙනවද මංදා. 

No comments:

Post a Comment