Tweets by @Tweetsbysuku myblog: ජීවිතය ගැන තවත් විදියකට..

Facebook Fan Page

Friday, June 22, 2018

ජීවිතය ගැන තවත් විදියකට..

ජීවිතේ සමහර කටුක යථාර්ථයන් තේරැම් ගන්න, ජීවත් වෙන්නම ඕන...
ඒව තේරෙන්න - අවබෝධ වෙන්න මිනිස්සු එක්ක ගැවසෙන්න ඕන.. දහමට, මනෝ විද්‍යාවට, සමාජ විද්‍යාවට අදාලව ඉගෙන ගන්න බොහොම දේවල් පිටකොටුවේ තියෙනව..😌
වැස්ස ආවම හැමෝම වගේ වැස්සෙන් බේරෙන්න දිව්වත්, මේ අම්මට රඹුටන් නිසා කුඩේ ඇර හදිසි වැස්සට සහනයක් තිබ්බෙ නෑ.. ( අහන්න එපා පින්තූර නොගෙන උදව් නොකලද කියල, උදව් කලා. කරල විනාඩි 2ක් යද්දි වැස්සත් නැවතුන.. )

සමහර අය හිතනව මං ගැන අමුතු විදි වලට..
හැබැයි පවුල් වල අය, අදුනන හිතවත් අයගෙ අනුව නෙමෙයි මම ඉන්නෙ..
මගෙ ගමන මගේ විදියයි.. ඒක වෙන අය මත අදාල කරගෙන නෑ...
සමහර " පුරාණය වළදන " අයට වඩා මම ජීවිතේ දෙයක් (ලෞකික/අධ්‍යාත්මික) කරගෙන තියෙනව...😇

සමහර අය හිතනව අපේ පවුල් වල කැබිනට් ඇමතිවරු ඉදල නියෝජ්‍ය පොලිස්පතිවරු, හමුදාවෙ, නාවික හමුදාවෙ වගේම රජයේ ඉහල නිලධාරින් වගේ අය සෑහෙන්න ඉන්න නිසා අපි ඒ අය මත යැපෙනව කියල. ඒ අය හොදයි ඒ අය හොදින් ඉන්නෙ එයාලගේ කර්ම ශක්තියේ හැකියාවට.  නමුත් ඒක මට අදාල නැහැ. මගේ ගමන එහෙම නොවෙන නිසා. මට දවසක ගමනක් තියෙන්නෙ මගෙ ගමන හැටියට. 
දවස් පතා මට එනවා මසේජ් පවා එක එක කාරණා වලට උදව් ඉල්ලල. පුලුවන් දෙයක් නම් පුලුවන් විදියට සහයෝගය දෙනව. නමුත් සමහර ඒව කරල දෙන්න බැරි ඒව තියෙනවා. උදාහරණයකට, සුදුසුකම් නැති කෙනෙක්ව රැකියාවකට දාලා දෙන්න කිව්වොත් ඒක රජයේ ප්‍රතිපත්ති වලට විරුද්ධයි කරන්න බැහැ. යහපාලනේ ගෙනාවෙත් හරියට ගෙනියන්නනේ.

පරණ පිනට තාමත් යාන්තමට හෝ ජීවත් වීගෙන අනිත් අය ගැන වෙනම ඒව හිතන අය ගැන අනුකම්පා කල යුතුයි හ්ම්...

Life is about learning from everything... Life is is over in some years..but that lessons not. Those come life to life.. Time to time..⚡️

I feel ok with things happened around me as I have maintained necessary things...✅

#junetsh2018 #life #pettah #socialogy #karma



No comments:

Post a Comment