Tweets by @Tweetsbysuku myblog: පොරොන්දම් බැලුව ඇය මැරිල උනත් හ්ම්...

Facebook Fan Page

Friday, June 1, 2018

පොරොන්දම් බැලුව ඇය මැරිල උනත් හ්ම්...

මටත් තරමක් වෙලාවකට පිස්සු නිසා ඇය මැරුණටත් පස්සෙ මම පොරොන්දම් බැලුව. ඇත්තටම පොරොන්දම් බලන්න තරම් හේතුවක් නෑ. මොකද කේන්දරේ කියන්නෙ පෙර කර්ම ශක්තිය ගැන අදහසක්. මම ජ්‍යොතිෂ්‍යය විශ්වාස කරනවා. ඒත් ඒක නිසා වරදින්න ඉඩ දෙන්න බෑ කියන තැනයි මම ඉන්නෙ. නමුත් ගොඩක් අවස්ථා වල කේන්දර අනුව කියන කාරණා ඇත්ත වෙනව අත්දැකීමෙන් දැකල තිබුනත්, මම කැමති නෑ කේන්දර වලට ජිවිතේ භාර දෙන්න.

කෝම හරි පොරොන්දම් 20ක් තියෙනවා.
1 - නැකැත් පොරොන්දම - ශුභයි.
නැකැත් පොරොන්දම හරි යනව නම් පොරොන්දම් 10ක්ම ගැලපෙනව බොහෝදුරට.

2 - ගණ පොරොන්දම - අශුභයි ( එයා රාස්සනෙ)
කෝමත් ඒකාලෙත් තරහක් ආවම දෙන්නම තරහෙන්. එක් කෙනෙක්වත් පසුබහින්න ලෑස්ති නෑ. හැබැයි රාක්ෂ කියන්නෙ රැකවරණය ගැන කියවෙන දෙයක්.

3 - මහේන්ද්‍ර පොරොන්දම - ශුභයි.
4 - ස්ත්‍රී දීර්ඝ  පොරොන්දම - ඉතාම ශුභයි ( ඒකෙන් කියන්නෙ ස්ත්‍රිය සතුටු කරන්න පුලුවන් තරම ගැනලු. ඒක හොදටම තියෙනව කියන්නෙ)
5 - යෝනි පොරොන්දම - ශුභයි.
මේකෙන් කියන්නෙ විශේෂයෙන්ම ජන්මාන්තර පුරුදු, මේ ජිවිතයේ පුරුදු වගේම ඒවයේ ගැටීම් ඇති වෙනවද කියලයි.

6 - රාශි පොරොන්දම  - ශුභයි.
7 - රාශි අධිපති පොරොන්දම - ශුභයි.

8 - රජ්ජු පොරොන්දම - ශුභයි.

9 - වශ්‍ය පොරොන්දම - ශුභයි.
මේකෙන් කියවෙන්නෙ දැඩිව කරන ආදරය ප්‍රේමය ගැන. ඒ කියන්නෙ දෙන්නා දෙන්නට වශී වෙන තත්වයක් තියනෙවද කියලලු. ඉතින් ඔව් ඒක එහෙම වෙනව. ලග්න අනුව බැලුවත් සිංහයට තුලාව ගැලපෙනව.

10 - වේධ පොරොන්දම - ශුභයි.
වධයට පත් වෙනවද කියන කාරණය හොයන්නෙ මේකෙන්ලු.
අපේ නැකැත් 2 වධයට පත් වෙන්නෙ නෑ.

11 - වෘක්ෂ පොරොන්දම - ශුභයි.
අපි දෙන්නම කිරි වෘක්ෂ. ඒ ඇර ග්‍රහචාරයෙත් තියෙනවා යහපත්ලු.

12 - ආයුෂ  පොරොන්දම - ශුභයි.
මේක සමහර අය ගොඩක් වැදගත් කියල කියනවා නමුත් මට තේරෙන්නෙ නෑ. ඒකෙ බලන්නෙ ස්ත්‍රි කේන්දරයේ තියෙන ආයුෂ ප්‍රමාණයට වඩා පුරුෂ කේන්දරයේ ආයුෂ වැඩියි කියලයි. ඒක ඉතින් තේරෙන්නෙ නෑ කොහොමද හොද දෙයක් වෙන්නෙ කියල. කොහොම උනත් ගැලපෙනව.

13 - පක්ෂි පොරොන්දම - ශුභයි.
වෛර නෑ ඉතින් පක්ෂීන් 2ම.

14 - ‍භූත පොරොන්දම - ශුභයි.
අවුලක් නෑ ලු.
15 - ගෝත්‍ර පොරොන්දම - ශුභයි.
ගෝත්‍ර 2 කොහොමත් වෙනස්.

16 - වර්ණ පොරොන්දම - ශුභයි.
දෙන්නම එකම වර්ණයක නිසා සුබයිලු.

17 - ලිංග පොරොන්දම - අශුභයි.
එයා දැඩියි හ්ම් හැබෑව.

18 - දින පොරොන්දම - අශුභයි.
එයා  සදුද මම සෙනසුරාදා

19 - නාඩි පොරොන්දම - අශුභයි.
දෙන්නම එකම නාඩියෙ උනාම අවුල්ලු.

20 - ග්‍රහ පොරොන්දම - ශුභයි.
සෑහෙන්න හොයන්න ඕන පොරොන්දමක්ලු. කොහොම උනත් කුජ - රාහු - සෙනසුරු පිහිටිම් 2ම බලල අනික්වත් එක්ක බැලුවාම සුබයිලු.

පොදුවේ පොරොන්දම් ගැලපිම 80%කට වැඩි කිව්ව... මදැයි එයා මැරෙන බව විතරක් මේකෙ කියල නෑනේ... ඒක තමයි අවුල.. හ්ම්...

-

ප.ලි - මට මතකයි ඇය දවසක් 2ක් කිව්වා පොරොන්දම් බලමු කියල. මම ඒකට වැඩි උනන්දුවක් හිතුනේ නෑ. එතන ඇත්තටම තරමක බයක් තිබ්බා කේන්දර නොගැලපේවි කියල. මොකද මගේ කේන්දරේට ලේසියට ගැලපෙන්නෙ නැති බව මම දන්න නිසා. ඒත් ටික දවසක් යද්දි, අතීත සම්බන්ධ ඒව එක්ක මට තේරුම් යද්දි මම හිතාගත්ත ගැලපේවි කියල. මම ඇයට කිව්වා ඒක බය වෙන්න දෙයක් නෑ විවාහ පරික්ෂාව ගැලපේවි කියල ... හ්ම්...
මම නිකමට හිතන ඒව සැහෙන්න හරි යනවද මංදා වෙලාවකට ...




No comments:

Post a Comment