Tweets by @Tweetsbysuku myblog: 10 days of soemthing close to love..

Facebook Fan Page

Saturday, May 20, 2017

10 days of soemthing close to love..

ජිවිතේ ගත කරද්දි එකපාරට හිතාගන්න අමාරු තත්වෙකට එන්න වේවි කියල වෙලාවකට කවුරුවත් හිතන්නෙ නැති වේවි..
ආදරය - ප්‍රේමය සදොස් තියෙන බොහෝම දැනෙන - හැඟෙන - රිදෙන දෙයක්...

කාලය එක්ක මුහුකුරා යන ජිවිතයෙදි හදිසියෙ නොසිතුව වෙලාවක ආදරයක් ඇති උනාම, ඒක විශේෂයි.. ඒ ආදරේ හදිසියේම එක එක පාර්ශව වලින් එක එක විදියට අදහස් දැක්වීම් වලට ලක් වෙද්දි ඒක ලොකු පීඩනයක්..

පහුගිය කාලේ හදිසියේම මට ගෑණු ළමයෙක් මුණගැහෙනවා... කාලෙකට පස්සෙ මාත් එයාට කැමති වෙනව... එයාගේ කැමැත්ත - අකමැත්ත අතර දෝලනය දිගට තියෙනවා..

දවස් 10ක කාලෙට මට ගොඩක් වෙනස්කම් උනා... මට මගේ වැඩ ටික කරගන්න වෙලාව නැති උනා.. ඒකට එයා වැරදි නෑ.. ඒත් මට එහෙම උනා..
මම හරි ආසාවෙන් බලන @Originals, @Supernatural, @Prisonbreak කතා වල කොටසක් ආවම ඒක ඩවුන්ලෝඩ් කරල ඉවර වෙලත් දවස් ගානක් ගියා බලන්න...
කරන්න තිබ්බ වැඩ අමතක උනා, අතපසු උනා...
සරලවම අමුතු අබ්බැහියක් තිබුනා...

කොහොම හරි... ඒකෙන් දැන් මිදුනා... ජිවිතේ හැටි... හ්ම්...

No comments:

Post a Comment