Tweets by @Tweetsbysuku myblog: බැංකු

Facebook Fan Page

Monday, December 22, 2014

බැංකු

ලංකාවෙ බැංකු වලින් ඉතින් රාජ්‍ය බැංකු ගැන තියෙන්නෙ පැහැදිලි අකමැත්තක්. ඒකට හේතු වෙන්නැත්තේ පොඩි කාලේ අත්දැකීම්.https://www.facebook.com/sukumal.harischandra/posts/10204208121717757
ඒ අතරින් නරකම බැංකුව මහජන බැංකුව. වැඩක් කරගන්න ගියාම පැය ගණන් රස්තියාදුව තියෙනව. මට ඉස්සර වෙනම ශිෂ්‍යත්වයක් ලැබුනා මාසෙ 500ක්ද කොහෙද ලැබුන. ඕක ගන්න ගිහින් ඒ කාලේ පැය 2-3 බැංකුවෙ ඉන්න වෙලා තියෙනවා.
එතනදි ඒ කාලේ එතන හිටපු එක මැඩම් කෙනෙක් පස්සෙ කාලෙක එතුමි එතන මනේජර් වෙලා තිබ්බ. එතුමි නම් හොදයි. ඒ ඇර අනිත් අය ගැන තියෙන්නෙ කලකිරීමක්. අනිත් රාජ්‍ය බැංකුත් එහෙමයි. නමුත් එන්එස්බී එක එහෙම හොදයි කියල දැන් හිතෙනව යන නිසා.

ලගදි දවසක මම ක්‍රෙඩිට් කාඩ් එකයි ඩෙබිට් කාඩ් එකයි හදව ගන්න කොමර්ෂල් බැංකුවට ගියා. කොහොමත් සති 1 හමාරක් විතර යනවා. හැබැයි ගැටළුවක් නෑ කොමර්ෂල් බැංකුවේ අය හොද නිසා හිතට අවුලක් නෑ.

ඒ අතර පොත අප්ඩේට් කරගන්න සම්පත් බැංකුවටත් ගොඩ උනා. එතනදි ඔන්ලයින් ෆැසිලිටි එක එහෙම ඒ දවසෙම දෙනව. වෙන තැන් වල වගේ පරක්කු කරන්නෙ නෑ වගේ.
මට නුවන් චින්තන අයියත් කිව්වා ඉක්මනට ලෝන් උනත් බැංකුවෙ එකවුන්ට් එක පරණ වීම මත කියන කාරණා වගේ ඒව නිසා ඉක්මනට දෙනව කියල සම්පත් බැංකුවේ. මට හිතෙන්නෙ ඒක ඇත්ත වගේ...

කොහොම උනත් තවම මම කැමතිම බැංකුව ඩිඑෆ්සීසී....

https://www.facebook.com/sukumal.harischandra/posts/10204208121717757

No comments:

Post a Comment