Tweets by @Tweetsbysuku myblog: රස්සාව කරපු කාලේ සිහිවී....

Facebook Fan Page

Wednesday, August 6, 2014

රස්සාව කරපු කාලේ සිහිවී....

මට මතක් වෙනව මම රස්සාවක් කරපු ඒ භයංකාර කාලේ.... මම බොහොම අමාරුවෙන් ඉවසගෙන හිටියේ...
රස්සාව කියන්නෙ හොඳ දෙයක් උනත්... ඇත්තටම රස්සාවක් කියන්නෙ තමන්ගෙ මහන්සියෙන් 10%කට විතරක් ගෙවන තැනක්... - ඒව ගැන වෙනම කියල දෙතැකි..

රස්සාවක් සාර්ථකව කරනව කියන්නෙ හොඳ විකිණීමක් කරන හැකියාවක් තියෙනවා... 

ලොක්කන්ට ගොටු අල්ලන්න... කේලම් කියන්න මම දන්නෙත් නෑ කලෙත් නෑ... 
ඒනිසා අස්වෙද්දි උනත් කොන්ද කෙලින් කරගෙන ඇස් දෙක දිහා බලල මගේ විරෝධත්වය වගේම අස්වීම් ප්‍රකාශ කරන්නත්... පඩියි, කමිෂනුයි නොගෙන ඔළුව කෙලින් කරගෙන එන්න ලැබුනටත්... මට හරි සතුටුයි තාමත්... 

ඒ භයංකාර අවධියෙන් මට ගැලවෙන්න උදව් කරපු Iruසේවයට/Rajakaruna aiyata... ඊට අදාල උපදෙස් දීපු අපේ Chamal මාමට, Gamage අයියට, Anil අයියට.. ඊට කලින් වතාවල උදව් කරපු Jayamanna මහත්තයට... හ්ම්... මගෙ කෘතවේදීත්වය... හ්ම්... — feeling Happy bout thinking past... n actions...

No comments:

Post a Comment