Tweets by @Tweetsbysuku myblog: කේන්දරේ නෙමෙයි... තමන්ගෙ ධෛර්යය තමා වැදගත්...

Facebook Fan Page

Wednesday, January 23, 2013

කේන්දරේ නෙමෙයි... තමන්ගෙ ධෛර්යය තමා වැදගත්...

අපි මේ පුද්ගලයාව මිහිඳු කියල හඳුන්වමු....

මට මුණ ගැහෙන්නෙ අපෙ ඩිස්කෂන්ස් වලදි... මුලින්ම දකිද්දි නම් ලෙකුවට හිතුනේ නෑ, මීටරයක් කියල හිතුනෙ එච්චරයි... පස්සෙ තමයි තේරුනේ ඊටත් එහා කියල....

කොහොම හරි ටික ටික හිතවත් උනා... මාත් ඉතින් දේවල් කියද්දි, අහද්දි කටපියාගෙන ඉන්නෙ නෑ, වරදින්න හරි කියනවා.. වරදින වෙලාවලුත් නැතිව නෙමෙයි... මගෙ වාසියට තිබුනෙ මම රොබට් කියොසාකිගෙ දේවල් කියවල තිබ්බ නිසා Theory ඇඟේ තිබුනා... එයාලට ඒවයේ Experience එකත් තිබ්බා....
කොහොම හරි මොකුත් බැරි මගෙ තියෙන දක්ෂතා වලට මට ඕන විදියට කරලා ආදායමක් උපයගන්නත් මට අදහස් දුන්නා...

මට මේක ටයිප් කරන්න හිතුනෙ වෙන දේකට.. මේ ගැනම නෙමෙයි... කේන්දර ගැන, වැඩි විශ්වාසයක් තිබුන කෙනෙක් නෙමෙයි කියල මට මුල ඉදලම හිතුනා. මම ඉතින් කතා කරද්දි ඕවත් ඇදල ගන්නවා නිදර්ශනේට... එයාලගෙ අත්දැකීම අනුව ලංකාව ගොඩගන්න බැරි වගෙ අදහස් තියෙද්දි මම දන්න හිතෙන විදියට ඒක පුලුවන් කියල කිව්වා... ඒව නිසා ඉතින් හිතවත් උනා... කතාව ඒක නෙමෙයි... අද ව්‍යාපාර කරත් එක  වතාවක් දිගටම වැටිල තියෙනවා, මට කිව්වෙ වැලේ වැල් නැතිව සාමාන්‍ය කෙනෙක් වගේ පිහිටක් ගැන හිතුනම කේන්දරය අරන් අවුරුදු 46කට පස්සෙ මුල් වතාවට බලන්න ගියා කියලයි. කොළඹ පැත්තෙ ප්‍රසිද්ධ පාරම්පරික ජෞතීර්වේදින්ගෙ පරම්පරාවක ජෞතීර්වේදියෙක් තමයි බලල තියෙන්නෙ. බලල කිව්වලු මහත්තයට නොවැම්බර් වෙනකම් අපලයි, කරන ඒව සාර්ථක නැති වේවි කියල. එච්චරයි කියල තියෙන්නෙ. දැන් ගිහින් තියෙන්නෙ මේව අහන්න නෙමෙයි. අන්තිමට හිතින් වැටිලා පුද පූජා කරල යහපතක් කරගන්නනේ.... ඊට පස්සෙ එලියටත් ඇවිත් ආයෙත් ගිහින් කිව්වලු, වෙන මොකුත් කරන්න දෙයක් නැද්ද කියල....
ජෞතීර්වේදිතුමා කියල තියෙනවා “ මෙච්චර කල් කලෙත් හිතේ හයියටනේ,  වෙන කිසි දේකට නෙමෙයිනේ, ඉස්සරහටත් එහෙම කරන්න කියල“..

ඉතින් එලියට ඇවිත් ආයෙත් හිතේ හයියට වැඩ කරාලු, අර අපල මොකුත් නැති වෙලා කරපු හැමදේම හරි ගිහින්....
මට කියන්න ඕන උනේ, මට මෑතක පෙනුන, විශේෂයෙන් අන්තර්ජාලය තුල පෙනුන ජෞතිෂ්‍ය දන්න අය බොහෝ දෙනෙක් මිනිස්සු බය කරලා, තමන්ගෙ මඩිය තරකරගන්න උත්සාහ ගන්නව කියලයි මට හිතුනෙ. ඒ අය අතර අර වගේ ජෞතීර්වේදීන් හරි උතුම්... මොකද අපල කියල නිකන් හිටියොත් කිසි දෙයක් හරියන්නෙ නැති නිසා.. තමන්ගෙ මහන්සිය, කැපවීම මත තමන්ගෙ දියුණුව රඳා පවතිනවා...

මට දුන්නු උපදේශය : If you are doing something, you should good at it.....

No comments:

Post a Comment