Tweets by @Tweetsbysuku myblog: අපොයි මගෙ ඔළුව

Facebook Fan Page

Sunday, January 20, 2013

අපොයි මගෙ ඔළුව

ඔන්න ඉතින් දවස හොඳට පටන්ගත්තා කියමුකෝ... ඇහැරුනේ 7ට විතර... ඒත් හොඳට හිටියා.... ප්‍රසාද් එන නිසා ක්‍රිකට් මැච් එකත් ටිකක් බලන ගමන් බිස්නස් ප්ලෑන් එකත් ගැහුවා....

9ට විතර ආෂ්ව මතක් උනා නිකමට වගේ, ඒ වෙලාවෙ ඉදන් ඔළුව රිදුනා... ප්‍රසාද් ආවේ 10 30ට විතර... මුල් ටික කතා කලා... ඒත් හොඳටම ඔළුව රිදුනා... බාම්, පැනඩෝල් තියා පැනඩීන් එකටවත් ආන්සර් කලේ නෑ. අන්තිමේ ප්‍රසාද්ට උනේ පැය 2-3ක්ම ෆේස් බුක් ඉන්න මම නිදාගත්ත නිසා.. එයා යද්දිත් ඔළුව රිදෙනවා... ඒපාර කාලා නිදාගත්තා 4 විතර වෙනකම්... හ්ම්...

ඊට පස්සෙ නැගිටල ආයෙත් ඉතින් සුපුරුදු පරිදි ප්ලෑන් එක එහෙම බැලුවා... ෆිට් මදි... මැච් එක ඩ්‍රෝ වෙලානේ... 220 ලේසි නෑ පිච් එක අනුව මට හිතුනෙ... කොහොම හරි ඉතින් ඔළුව හොඳට තිබ්බත් රෑ වෙද්දි රිදෙනව ටිකක්.. දැනුත් රිදෙනවා... ඩොක්ට අයියව හොයාගන්නත් තාම බැරි උනා....
චැට් කරන එක ඉතින් කරන එකනේ... චතූට ෂිමිට කියන්න අමතක වෙලානෙ මම මතක් කලා කියල... ඒකෙත් හැටි....
රොජර් කාරයා තාම දැක්කෙ නෑ දැන් අවුරුද්දක් විතර.. දුරා අයියත් හිටිය වගෙ දැක්කා මම කතා කලේ නෑ... එයත් කඳුළු වගේ නොකියම යන්න හදනවනේ... හ්ම්...
දිලිනි අක්කටත් හොඳටම වැඩ...
එච්චරයි මතක දැන් 11 30 කිට්ටුයි තාම මම නැගිටල....

No comments:

Post a Comment