Tweets by @Tweetsbysuku myblog

Facebook Fan Page

Sunday, January 6, 2019

“ හැමදෙයක් පෙනේ එක දෙයක් වගේ... මම විඳිම් සෙනේ මහමෙරක් වගේ... ඔබ යමින් නතර වුව ගුවන්තලේ... මම සෙමින් සෙමින් එමි.... නිසසංසලේ....“ ඝරසරප එකේ වගේ ලේසියෙන් අපිට ලං වෙන එක එක ආකාරයේ යක්ෂ/අසුර, ප්‍රේත, භූත වගේ බලවේග අයින් වෙනව නම්.. හ්ම් ඒනම් හරි ලේසි වේවි.. ඒව හැම එකම කර්ම ශක්තිය මත බලපාන ඒව... අපි වෙන ආත්මයකදී වරදක් කරපු ආත්මයක් ඉන්නව නම්, ඒ ආත්ම භවය අපි දිහා බලාගෙන ඉන්නවා, සමහරවිට අපි අකුසලයේ විපාක බොහෝම විඳල තිබුනත්.. මීට සම්බන්ධ ජිවිත අත්දැකීම් තියෙන නිසා, කර්ම විපාක - ඒවයේ බලපෑම සහ ඒ බැල්ම කියන කාරණා සරලව ඔහොම විසදෙන්නේ නැත. ඍධිමතුන් අතර අග්‍ර වෙච්ච මුගලන් මහරහතන් වහන්සේට පමණක් නෙමෙයි බුදුන්වහන්සේට පවා අකුසල විපාක, ලැබුනා... - මෑතක ජිවිතේ දැනගත්ත සංසාරගත ප්‍රේමය ආදරිය ගැන හිතුවත්, හ්ම් මට හැමදේම හිතෙන විදියට වෙනස් කරන්න බැහැ.. ඒක කර්ම ශක්තින් වල දේවල්... “ භව සසර අතරමග සිටියෙම්... ඔබ ලබන උරුම හැම සතුවෙම්.. රළු සරින් පැමිණියද... ඔබම වේ මට සැනසුම්.... මට සැනසුම්... “ #princess #mylove

No comments:

Post a Comment