Tweets by @Tweetsbysuku myblog: I m nt in active politics...

Facebook Fan Page

Sunday, December 28, 2014

I m nt in active politics...

මම සක්‍රිය දේශපාලනයේ නෑ හොඳේ....

ගොඩක් අය හිතනවා මේ දේශපාලනයට අදාල ඒව දැම්මම පක්ෂයකට අදාලව දේශපාලනය කරනව කියල... නමුත් පක්ෂ දේශපාලනය කියන දේ සක්‍රිය විදියට මම නෑ. මගේ තියෙන දේශපාලන දර්ශනය ලංකාවෙ තියෙන එකක්වත් නෙමෙයි....

යොවුන් පෙරමුණට(සිරිකොත) කීපවතාවක් ගියාට එතන සාමාජිකත්වය අරගෙනත් නෑ, නිල් බලකායෙන් ආපු පොඩි පහේ ආරාධනා වලට ඒකට ගියෙත් නෑ, අවුරුදු ගානකට කලින් ජවිපෙට අදාලව ආපු ආරාධනා වලට කැමති උනත් ඒකාලෙ පුලුවන්කමක් තිබ්බෙත් නෑ..

දේශපාලනයට අදාල ඒව කියන්නෙ දැනෙන හිතෙන විදියට මිසක් වෙන දේකට නෙමෙයි...
දේශපාලකයෝ හැමෝම වගේ දැන් ෆැන් පේජස් කරනවා... ඒ ඒ අදාල අයට මම කරන ක්ෂෙත්‍රයට අදාලව උපදෙස් දිලා තියෙනවා එච්චරයි.

මම සෝෂල් මිඩිය මාකටින් කරන්නේ Gayantha Karunatilleka මහත්තයට විතරයි තවම.
එතන දේශපාලනයක් නෑ. හැබැයි ඒක කරන්න මෙතන කරන වැඩ වගේම දේශපාලන දැනුම කියන එක ටිකක් තියෙන එකත් උවමනයි.
එතුමට කරන්නෙ ඥාතිත්වයටත් වඩා තියෙන ගරුත්වයට.
දේශපාලකයෝ කියන අය ගැන සමාජයේ නරක නමක් තියෙන කාලෙක, ගෞරවනීය දේශපාලකයෙක් නිසා....

No comments:

Post a Comment