ව්යාපාර වලට මූලිකව උවමනා වන්නේ විශ්වාසය කියල මට හිතෙනව...
ඒක හින්දා වෙන්නැති කාට උනත් බිස්නස් කියල කතා කලත්, කවුරුහරි මට කතා කලත් මම හිතන්නෙ එයාලව විශ්වාස කරන්න පුලුවන්ද කියල.
මට හිතෙන්නෙ බිස්නස් වලදි කාණ්ඩේ හොයාගන්න එක අමාරු නෑ. හැබැයි ඇත්තටම විශ්වාසවන්ත ජිවිතේ වෙනසක් කරගන්න ඕන අය හොයාගන්න එක ලේසි නෑ.
ඉතින් ඒ නිසා නේචර් ප්ලස් ගෘප් එක ගැනත් විශ්වාසයි. එයාල කලින් වැටෙද්දි වගේම නැගිටින්න හදද්දිත් උදව් කල නිසා. ඒක හරියට කරගන්න බැරි උනේ තිබුනු කම්මැලිකම, නොදන්නකම හරියට නොකිරිම වගේම ටීම් එකේ හිටපු එක්කෙනෙක්වත් එකම වතාවක්වත් කම්පනිය මීට් වෙන්න ආපු නැති එක...
විශ්වාසය වගේම උවමනාවත් ඕන ඉතින් කරන්න. එකක් කරලත් මදි වගේ නිසා කීපයක් හෝ බොහොම හොද ඒව කරන්න ඕන...
ලෝකෙ ඉදිරියට එන ව්යාපාර 3යි.
1. සෞඛ්ය අංශය
2. බල ශක්ති අංශය
3. ජාලගත අලෙවිකරණය(Network Marketing)
1. 2. කරන්න පොදුවේ සාමාන්ය ලෙස ලොකු වියදමක් යනව.. හ්ම්....
ඒක හින්දා වෙන්නැති කාට උනත් බිස්නස් කියල කතා කලත්, කවුරුහරි මට කතා කලත් මම හිතන්නෙ එයාලව විශ්වාස කරන්න පුලුවන්ද කියල.
මට හිතෙන්නෙ බිස්නස් වලදි කාණ්ඩේ හොයාගන්න එක අමාරු නෑ. හැබැයි ඇත්තටම විශ්වාසවන්ත ජිවිතේ වෙනසක් කරගන්න ඕන අය හොයාගන්න එක ලේසි නෑ.
ඉතින් ඒ නිසා නේචර් ප්ලස් ගෘප් එක ගැනත් විශ්වාසයි. එයාල කලින් වැටෙද්දි වගේම නැගිටින්න හදද්දිත් උදව් කල නිසා. ඒක හරියට කරගන්න බැරි උනේ තිබුනු කම්මැලිකම, නොදන්නකම හරියට නොකිරිම වගේම ටීම් එකේ හිටපු එක්කෙනෙක්වත් එකම වතාවක්වත් කම්පනිය මීට් වෙන්න ආපු නැති එක...
විශ්වාසය වගේම උවමනාවත් ඕන ඉතින් කරන්න. එකක් කරලත් මදි වගේ නිසා කීපයක් හෝ බොහොම හොද ඒව කරන්න ඕන...
ලෝකෙ ඉදිරියට එන ව්යාපාර 3යි.
1. සෞඛ්ය අංශය
2. බල ශක්ති අංශය
3. ජාලගත අලෙවිකරණය(Network Marketing)
1. 2. කරන්න පොදුවේ සාමාන්ය ලෙස ලොකු වියදමක් යනව.. හ්ම්....
No comments:
Post a Comment