Tweets by @Tweetsbysuku myblog: අද දැනුනු දෙයක්

Facebook Fan Page

Monday, September 16, 2013

අද දැනුනු දෙයක්

අද බස් එකේ එද්දි ලැපත් දාගෙන ආවා, Yellow Page(SLT) පොතට වඩා ලේසියෙන් ඒවා නෙට් එකෙන් හොයාගන්න පුලුවන් නිසා. හොඳටම තද බස් එකේ ලැපත් එක්ක අනිත් ඒවත් උස්සගෙන යන එක අමාරුයි. ඒත් ගාණක් නෑ කරන නිසා.

කොහොම හරි මම ඉස්සරහට ටික ටික ඇවිත් බෑග් එක එල්ලගෙන ඉද්දි, වාඩිවෙලා ඉදගෙන මොබයිල් එක ටයිප් කර කර හිටපු මුස්ලිම් තරුණ මහත්තයෙක් කියල ඉල්ල ගත්තා. බෑග් එක තව කාටවත් දෙන්න මම කැමති නෑ. මම අනිත් අයගෙ බෑග්ස් බස් එකේදි ගත්තට, කොහොම හරි මට හිතුනා දෙන්න, බර වැඩි නිසා වෙන්න ඇති.

මට දැනුන දේ තමයි අර ජාතිවාදයේ යම් යම් දේවල් තියෙනවා ඇතිනෙ මං ගාවත්, ඒ තියෙන හැමදේම නැති වෙලා ගියා. අන්තවාදය තියෙන බව මම නොදන්නව නෙමෙයි. ඒත් ඒක කියල අමානුෂික විදියට හැසිරෙන්න බෑ. නීතියට අනුකූලව සදාචාරය එකඟව වැඩ කරලා තමයි මේ අවුල් ලිහන්න වෙන්නෙ.

මට හිතුනෙ එහෙමයි හ්ම්.....

No comments:

Post a Comment