Tweets by @Tweetsbysuku myblog: Gym Life - 200 Kg on Extended Leg Press

Facebook Fan Page

Thursday, August 23, 2018

Gym Life - 200 Kg on Extended Leg Press

ජිම් කිව්වාම මම ඒ තරම ජිම් වලට දක්ෂ කෙනෙක් නෙමෙයි. ඒත් මම ඒක තරමක් පිලිවෙලට කලා. දැන් මාස 9කට වැඩියි ජිම් පටන් අරගෙන. දවස් 85කට වඩා ගිහින් තියෙනවා.
මාස 2කට විතර කලින් ඉදන් ප්‍රෝටීන් ෂේක් එක ගත්තා. ඒක ඉතින් ගන්නවා. ඒකෙ ක්‍රියටීන් තියෙනවා. ක්‍රියටීන් වල හැකියාවක් තියෙනවා ශක්තිය දෙන්න.
ඒකද මංදා කොහොම හරි හිතල මාස 2ක් යන්න කලින් 0 ඉදන් කිලෝ 200 පන්නලා එක්ස්ටෙන්ඩඩ් ලෙග් ප්‍රෙස් එක කලා..

මුලින්ම මේකට උවමනාව ආවෙ නංගි කල නිසයි. පස්සෙ නිකමට වගේ කරද්දි මට බයකුත් නොතිබුනාම නෙමෙයි. ජිම් එකේ චරිදු මට කිලෝ 40ක් දාලා කරන්න උදව් කරා. ඒ ගැම්මට පටන් අරගෙන කරගෙන ගියා. මම ජිම් යන්න හේතු වෙච්ච චමුත් දවසක් කිව්වා ඔය තරම අමාරු නෑ හිතල කලොත් කරන්න පුලුවන් කියල. ඒක ඇත්ත වෙන්න ඕන.
ඒ අනුවයි කලේ. අන්තිම දවසේ චරිදු විඩියෝ එක කරද්දි දිල්ෂානි උදව් කලා. සතුටුයි ඉතින් හරියකට ජිම් ඒව කරගන්නෙ නැති මම මේක තරමක් හොදට කරාට. 

No comments:

Post a Comment