Tweets by @Tweetsbysuku myblog: නුඹ - මම - අපි කොහේ හිටියාම මොකද..

Facebook Fan Page

Sunday, August 19, 2018

නුඹ - මම - අපි කොහේ හිටියාම මොකද..


අහම්බෙන් කවි ලියවෙන්නෙ නොහිතුව විදියට හීනෙන් දැක්ක නිසයි...
නින්දෙදි හීන කලාතුරකින් දකින මට, නුඹව හීනෙන් දැකීම මාස ගානකට පස්සෙ - ඒක විශේෂයි....
ජිවිතේ මතක ඇති කාලෙකට වැඩියෙන්ම කරපු ආදරේ අදටත් නුඹම තමයි..
කොහොම උනත්, කාලය එක්කත්, මම දැන් කරන මෛත්‍රී භාවනාව විශේෂයෙනුත්, අනිත් භාවනා නිසාත්.. මගේ හිතේ උපේක්ෂාවට සෑහෙන තැනක් තියෙනවා...

නුඹ එක්ක අහිතක් නැත. කණගාටුවක් නැත්තේද නැත. නමුත් දරාගත හැකිය...
සංසාරේ ආයෙ අපි මුණ නොගැහෙන නිසාත්, අපි ආදරය කල කාලෙ හොදින්ම ආදරේ කල නිසාත්... සංසාරගත කතා ගැන හිතුවත් අපි හොදින් ආදරේ කල නිසාත්..... දුක් වෙන්නට කාරණා අල්පය..
කවදමහරි වෙන් වෙන්න වෙනවනේ... නුඹ මට කිව්වා දවසක් මට මතකයි..
නුඹේ නිවන් ගමනේ ප්‍රාර්ථනාව මගේ ප්‍රාර්ථනාවට වඩා වෙනස් නිසා කොහොමත් ලොකු දුරක් එකට යන්න වෙන්නෙ නෑ ඉතින් හ්ම්...

( කවිය බලපු අයගේ උපදෙස් අනුව වෙනස් නොකර අමුවටම මේකෙ දැම්මා )

#ex #ජිවිතේ #ආදරේ #නුඹ #මම #අපි #ඔබ #ආදරය #ලෝකය #සංසාරය

No comments:

Post a Comment