Tweets by @Tweetsbysuku myblog: Doesn't matter Vampire - if love to be true...

Facebook Fan Page

Tuesday, May 29, 2018

Doesn't matter Vampire - if love to be true...

The Originals සීසන් 05 ලගදි පටන්ගෙන හෙව්වෙ නැති නිසා දැනගෙන හිටියෙ නෑ. හදිසියෙ ඊයෙ ඉදල ඩවුන්ලෝඩ් කලා. ඉතින් ඒක බලද්දි හිතෙන දෙයක් තමයි ආදරයෙදි ඇත්තටම සීමා මායිම් නෑ නේද කියන කාරණය..

එතනදි අදාල නෑ වැම්පයර්ද, වෙයා වුල්ෆ්ද, විච්ද තියා අඩු තරමින් සොම්බි උනත් අදාලම නෑ. ආදරේ හරියට කරන්නයි බලන්නෙ ආදරේ ඇත්ත නම්... ඒක වෙන්න ඕන ඇත්තට තියෙන ආදරේක විදිය..

මට ඒක හිතෙන්නෙ අන්තිමට කරපු ආදරේ කොයිතරම ගැටළු, ප්‍රශ්න, නොගැලපීම් තිබුනද කියල හිතෙද්දි. ඒකියන්නෙ ඒ ආදරේ ඇත්තට තිබිලා තියෙනවා. අපේ පින්තුර දැක්කාම ලගම අය දැක්ක ගමන් කියන දෙයක් තිබුනා. තව අය තව කියන දේවල් තිබ්බා. කාලය එක්ක සංසන්දනාත්මකව කියපු දේවල් වගේම කායික විද්‍යාත්මකවත්, සමහර අවස්ථා වල මනෝ විද්‍යාවට අදාලවත් කියපු කාරණා තිබුනා. ඒවයේ නොගැලපීම් පැත්ත වැඩිව තිබුනා. ගැලපීම් නොතිබුනාම නෙමෙයි.. ඒත් ඒ කිසිදේකින් මම සැලුනෙ නෑ. මම ඒ තත්ව හැමඑකම වගේ තේරුම් ගත්ත, අවබෝධ කරගත්තා, ඒ එක්කම ඒ තත්වයන්ට ගැලපෙන්න වෙනස් උනා හෝ වෙනස් වෙන්නට තීරණ ගත්තා.

ආදරේක වටිනාකම් දකින්න හිතෙන්නෙ ඒ විදියට. තමන්ට කන්න තියෙන දේ ආදරේ තියෙන කෙනා එක්ක බෙදාගෙන කනව නම්, තමන්ගෙ දේ ඇගේ විදියටත් හිතනව නම්, ඒ වෙනුවෙන් ඕනම කැපකිරීමක් කරන්න සූදානම් නම්... ඒ ආදරේ ඇත්ත වෙන්න ඕන..
ඒකයි ආදරේ පටන් ගනිද්දි අපි ඒ ගැටළු නොදැන ඉන්න පුලුවනි. ඒව තේරෙන්නෙ ටිකෙන් ටික ඉදිරියට යද්දි, එතකොට ඒ තත්වයන් වලට පැලැස්තර දමාගෙන කරගෙන යන්න පුලුවන් විදියට කරනවා කියන්නෙම ආදරේ වටිනාකම රැකගන්න ගත්ත උත්සාහ වෙන්න ඕන. ඒකයි මම කලිනුත් හිතල තියෙන්නෙ ආදරේ හරි නම් කරනව කියල සොම්බි උනත් කමක් නෑ කියල. ඒ අතර මට මතක් වෙනව අපේ කේන්දර බලපු මාමා කියපු කාරණයක් ප්‍රේම කතා වලින් පුදුම තරම් දුක - වේදනාව ලැබෙන්න තියෙනව කියල. ඒකත් ඇත්තද කියලත් වෙලාවකට හිතෙනව. මොකද හිත හදාගන්නව කිව්වට මට ඒක එකපාරට කරන්න බැරි නිසා.

මම  ඉගෙනීම, අවබෝධය සාමාන්‍ය විදියට වේගයෙන් කරන කෙනෙක්. මම හෙමින් නෑ ඒවයෙදි. හැබැයි ආදරය වගේ කාරණයකදි මම වේගයෙන් ආදරේ කරන්න ගත්තට, ආදරය අතහරින එක මට එකපාරට කරගන්න හරි අමාරුයි. ඒකට ටිකෙන් ටික කල් යනව. හැබැයි ඉතින් ඒ කාලෙ ගියාට පස්සෙ අවුලක් නෑ.
සංසාරෙටම අදාල කාරණා නිසා එකපාරට උනත් දේවල්... ගැලවෙන්න  - වේදනාව හදාගන්න එක ලේසි පහසු දෙයක් නෙමෙයි. කාලය එක්ක හරියන්න ඉඩ තියෙනව හ්ම්...

No comments:

Post a Comment