Tweets by @Tweetsbysuku myblog: ඒත්.... හොඳයි...

Facebook Fan Page

Tuesday, September 30, 2014

ඒත්.... හොඳයි...

එයා දන්නෙ කොහොමද මම එයාට ආදරේ තරම්....
එයා තාම පොඩි කෙල්ලෙක්... හ්ම්...
මට පිස්සුද මංදා... නෑ ඒ තරම පිස්සු නම් මනෝ විද්‍යාව කරන කාලෙ මීට වඩා තේරෙනව...

එයා දැන් තීරණ ගන්නෙ ගෙදර අය කියන දේ අහලලු, එයාල ගැන හිතලලු... කොච්චර දෙයක්ද...
මම අවුරුදු 2-3කට කලින් කිව්ව... වෙන කොහෙද යන මරාලයකට සෙට් උනේ නැත්නම් ඔය අවුල් එකක්වත් නෑ.. මගෙත් වරද... මට එයාව හරියට බලාගන්න බැරි උනා හ්ම්...

අන්තිමේ කොහෙන් හරි මටම තමා බම්බුව වදින්නේ... මොකද මංදා... අපලද නෑනේ... මම අපල ගැන බලාගනෙනේ ඉන්නේ...

හැබැයි දැන් අපල වගේ ඒව පස්සෙ කාලෙක සඵල වගේ පේනවා... එහෙම වේවි... හ්ම්...
ඉස්සර මොකවත් නොතේරෙුනු මගෙ බොදල කෙල්ලට දැන් දේවල් තේරෙනව හ්ම්...
කාටද ආඩම්බර... කාටද සතුටු.. 2ම මට... හැබැයි ඒකෙ රිටනුත් මට...
ඒක ලංකාවෙ ආශ්චර්යයයේ හැටි... හ්ම්...

2 comments:

  1. eyagem oyata witharak newei eyage paule ayata,yaluwontath apalai.eya kohomahath paraala anayak thama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හෙහේ... පරාල ඇණයට මම කැමති...

      Delete