Tweets by @Tweetsbysuku myblog: දන්දීම....

Facebook Fan Page

Saturday, May 17, 2014

දන්දීම....

ඩේවිඩ් සීයා අවුරුද්දකට විතර කලින් නැතිවීමත්, ඩේවිඩ් සීයලාගෙ ගෙදර කවුරුවත් අවුරුද්දේ දානයක් නොදීමත් අපිට ලොකු කණගාටුවක් උනා. කොහොමත් අටපිරිකර අරන් දෙන්න හිටියෙ දානෙට. ඒක නොවුනු නිසා ගිය මාසේ මම හිතුවා දානෙ දෙන්න ඕන කියල.

වැඩ එක්ක ටිකක් පරක්කු උනත් මේපාර කොහොම හරි කරනව කියල හිතාගත්ත. මලගිය ඥාතින්, ආකර්ෂණය වෙලා ලග ඉන්න අය, ඉෂ්ඨ දෙවිවරු වගේම ආශිර්වාද කරන අනිත් හැමෝටමත් දානයක් දීලා පින් අනුමෝදන් කරන්න හිතාගෙන හිටියෙ.. හ්ම්..

ඉතින් කොහොම හරි අම්මයි නංගියි ඊයෙ ගිහින් ඒකට අවශ්‍ය දේවල් හැදුවා. මම ඊයෙ දවසම හිටියෙ මෙහෙනෙ..
ඊයෙ ඒපාර මගෙ අක්ක ඇහුවා අපිත් එන්නම් කියල, අක්ක කෝමත් දානෙට සම්මාදන් නිසා මාත් හා කිව්ව...
ඊට පස්සෙ අද උදේ 8ට කිට්ටු වෙන්න කුමාර අයියයි, අක්කයි ආවා.  අපි ඉතින් 9 30 වගේ වෙද්දි ආව වගේ මතකයි... හයිවේ එකේ ගමනට පැයක්වත් ගියේ නෑ.

අයියටයි අක්කටයි ගම පෙන්වන්න නම් කාලයක් ආවෙ නෑ. වෑන් එකක් හයර් කරගෙන කහදූව පන්සලට ගිහින් දානෙ දීලා අටපිරිකර පූජ කරල ආවා. හිතට හොඳයි. තාත්ත නැති වෙලා මේ මාසෙට අවුරුදු 14කුත් වෙනව.
ඉතින් නෑයෝ හැමෝම මතක් කලා...
කෝලිත හාමුදුරුවො අනුශාසනාව කලේ. හොඳට කලා හිත හැදෙන විදියට. ලොකු පිංකමක් විදියට මට නොදැනුනත් හිත සතුටුයි, යුතුකමක් කලා වගේ දැනෙනව...
මගෙ අක්ක කියද්දි හාමුදුරුවො කිව්වා දන්න විදියට අක්කල නැ කියල. මං සංසාරේ කතාවක් කියන්නත් හිතල මොකුත් නොකිය හිටිය.
හාමුදුරුවො පාර්ලිමේන්තු වඩිද්දි මාව දැකල තියෙනවා කොළඹ අවටදි... හාමුදුරුවො ගෝඨාභය ලේකම් තුමත් බැසිල් ඇමතිතුමත් ආදි අය එක්ක හිතවත්නෙ. ගයි මාම එක්ක අහිතවත් නැති උනාට වැඩ කරන්නෙ නෑ.
මම කිව්වා ගයි මාමට මම සෝෂල් මිඩිය පටන් ගන්නව කියල.
කොහොම හරි දානෙ ඉවර වෙලා අයියයි අක්කයි එක්ක ගෙදරටම ආවා... හ්ම්... ඒ යුතුකම හරි...

තව මීට වඩා මහා පරිමාණයෙන්  දන් දෙන්න ලැබෙන්න ඕන... හ්ම් මේ මදි මට...

No comments:

Post a Comment