Tweets by @Tweetsbysuku myblog

Facebook Fan Page

Thursday, November 15, 2018

අවුරුදු ගානකට කලින් මම සරසවි පොත් හලේ ඉන්නකොට, මම දැක්කා ලොකු හාමුදුරු කෙනෙක්, අවු 10ක විතර පොඩි හාමුදුරු කෙනෙක් එක්කගෙන ඇවිල්ලා පොත් - පෑන් අරගෙන දෙනවා.

- මට මතක් උනා අපිත් පොඩි කාලේ හරි ආසයි පාට පාට පෑන් ගොඩක් තියෙනවට..
- අපිට ඒව අරගෙන දෙන්න දෙමාපියෝ හිටියත්, මහණ උනාට පස්සෙ ඒ කටයුත්ත කරන්න ඉන්නෙ පන්සලේ ලොකු හාමුදුරුවෝ..

ඇත්තටම ඒක බොහෝම සංවේදී දර්ශනයක් උනා. අද වගේ කැමරා ෆෝන් නොතිබුනු කාලෙක නිසා පින්තුරයක් ගන්න පුලුවන්කමක් තිබ්බෙත් නෑ..

ඒ මතකය අලුත් උනා අද මේ පින්තුරේ දැක්කම..
පොඩි කාලෙදි අපි හැමෝම කැමතියි පුදුම තරම් සතුටකින් ඉන්න..
පොඩි හාමුදුරුවොත් පොඩි දරුවෙක්.. මෙහෙම සතුටක් ලබාදීම ගොඩක් වටින දෙයක්...

- විශාඛා මහෝපාසිකාව ඒකාලෙ ප්‍රසිද්ධයිලු පොඩි හාමුදුරුවරුන්ටත් පැණි රස දේවල් දෙන බවට..
- මට මතකයි අපේ සීයත් පොඩි හාමුදුරු ගැන හොයල බලනවා. අපේ සීය අනිත් ළමයින්ට වගේම, පොඩි හාමුදුරුවන්ටත් පැණි රස දෙයක්, චොක්ලට් එකක් දෙන්න කටයුතු කලා. ඒකම අපේ අම්මත් කරනව. මට නම් තාම ඒක කරගන්න බැරි උනා.

- අද පොඩි හාමුදුරුවරු තමයි, දවසක ලොකු හාමුදුරුවරු වෙන්නෙ !!!
සමහරවිටෙක අද වෙනදට වඩා සිවුරු අරින කතා අහන්න ලැබෙනවා. ඒකටත් එක හේතුවක් වෙන්න පුලුවන්, ලොකු හාමුදුරුවන්ට විතරක් වදින, පොඩි හාමුදුරුවන්ට නොවදින තීරණ සමහර අයගෙ.
- ගිහි අපිට වගේ නෙමෙයි, කාලය එක්ක උන්වහන්සේලාට ලැබෙන නායකකම් බොහෝමයි..

- ලොකු හාමුදුරුවරු වගේම අපේ පොඩි හාමුදුරුවරුත් බොහෝම වැදගත්.. අපේ ශාසනය රැක ගන්න අපේ යතිවරු... !!!

#srilanka

No comments:

Post a Comment