Tweets by @Tweetsbysuku myblog: Jobs for me...

Facebook Fan Page

Thursday, October 29, 2015

Jobs for me...

මට රස්සා දෙන්න උත්සහ කරන එක අපේ නෑයෝ, ගොඩක්ම හිතවත් අය නවත්තල දැන් සෑහෙන කල්...

අද සෑහෙන කාලෙකින් කතා කරපු අපෙKapila කිව්වා, ඇමතිතුමාගෙන් ලොකු රස්සාවක් අරගෙන ඒක කරගෙන ඉන්නව ඇති කියල හිතුව කියල..

අවුරුදු 5ට එහා අතීතයේ මට රස්සා දෙන්න ගොඩක් හිතවත් අය උත්සහ කලා...
එකපාරක් රක්ෂණ සංස්ථාවෙ මනේජර් පෝස්ට් එකක් නැති කරගත්තෙ අපේ Xenaවි ලෙඩ වෙලා හිටිය හින්ද, එයාට සාත්තු කරන්න...
අද සීනා නෑ... මම රස්සාවකුත් නෑ... එහෙම කියල දුකකුත් නෑ...

කොහොම හරි අද මට තව හොඳ රස්සාවක් දෙන්න අපේ Jeewantha අයියලගෙ තාත්ත කතා කරල කිව්ව.. බේසික් එකම හොඳ ගානක්...

අද ඒ අංකල්ට විතරයි මාව මතක රස්සාවක් දෙන්න... . කෝම හරි මට රස්සා කරන්න තේරෙන්නෙ නෑ..
ලයනල් අංකල්, හිටපු විගණකාධිපති කෙනෙක්, ලංකාවෙ ඉහලම උගතෙක්.. උපාධි අතර පීඑච්ඩීත් තියෙනව වගේ මතක...

කොහොම හරි සමහර කැම්පස් ඩිග්රිය ගන්න ඉන්න උගත් අය, ඒ උපාධියවත් ගන්න කලින් අපිට කැම්පස් යාම ගැන උද්ධච්ඡ කමින් කතා කරද්දි...,
විශ්ව විද්‍යාල ගානකින් උපාධි සෑහෙන තියෙන ‪#‎ලයනල්පෙරේරා‬ අංකල්ගෙ නිහතමානිකම මට මතක් වෙනව... හ්ම්..

So many relatives, close ones tried give me jobs in the past...
Now most of them forget it...
Thing is I can not do jobs... its in my nature..
Our ‪#‎Doc‬ Aiya's father called me today for a job... he is trying to give me a job with a good salary.. grin emoticon
Anyways I m happy bout it...

No comments:

Post a Comment