Tweets by @Tweetsbysuku myblog: චන්දන අයියට මතක දේවල් >>.. රූ සැඳෑව.

Facebook Fan Page

Saturday, February 2, 2013

චන්දන අයියට මතක දේවල් >>.. රූ සැඳෑව.


චන්දන අයිය මෙහෙම කියන්නෙ මම “පොදු පුරුෂයා“ කියවගෙන යද්දි දාපු ස්ටේටස් එකකට...
(වරණාසිට... ආදරේ කරන්න හිනෙතනවා... හ්ම්...වරණාසි වගේ නිවුන, තැන්පත්, අවබෝධය තියෙන ගෑණු ළමයෙක්ට මාත් කැමති.... හැබැයි ටිකක් මුරණ්ඩුයි...මම නම් සාෂා වගෙ නෙමෙයි, ඒත් වරදක් කියන්න බෑ. ඒ එයාගෙ විදිය.. සල්ලාලය කියල මරන්නය...සාෂගෙ පරිණතකම එක්ක වර්ණාසි වගේ සියුමැලි මලකට හොඳ නැති බව දැනුනත් (දඬු අඬු වලින් මල් නෙලන්න හොඳ නෑ) ඒ දෙන්න ගැලපෙනවා... සාෂා ඇත්තටම වර්ණාසිට ආදරයි..... හ්ම්)



මම ඔය දඬු අඬු වලින් මල් නෙලන්න ොඳ නැති කතාව කිව්වෙ 2011 පෙබරවාරි 20 තිබුනු ුල්ම රූ  සැදෑවෙදි....
දැන් පෙබරවාරි මාසේ... හ්ම්.... රූ සැදෑවට අවුරුදු 2ක් වෙන්නත් ලඟයි.... දැන් කලින්ට වඩා සමූහය සෑහෙන්න දියුණුයි... මම හරියකට ඒකෙ නෑ.. ඇත්තෙත් නෑ නැත්තෙත් නෑ...
කොහොම උනත් මට කියන්න ඕන වෙන්නෙ චන්දන අයියගෙ මතක හැකියාව ගැන... මගෙ වගේම තව ගොඩක් අයගෙ දේවල් චන්දන අයියට මතකයි.... මට මතක ප්‍රසන්ජිත් අයියගෙ කතාව “ආගමික තුවාල වලට, ආගමික පැලැස්තර“......
රූ සැදෑව සමූහයට දැන් අවුරුදු 2ක් පිරෙද්දි එදා මුලින්ම මුණ ගැහුනු, චන්දන අයියා, අරුණ අයියා, රැඩිකල් කවි අයියා, රංජිත් අයියා, ප්‍රසන්ජිත් අයියා, කෝසල අයියා, චින්තන අයියා, පීකේඩි අයියා කියන අයියලව මතක් වෙනවා....

ජීවිතේ ඒ කාලෙ හැටියට සෑහෙන සතුටු වෙච්ච දවසක්..... මංදා මට මේ හදිසියෙ හිතන්න හිතුන දෙයක්... හ්ම්........

No comments:

Post a Comment